Hu hu... Kimse yok mu?



NUR KARAATA / Nunu's closet
www.nurkaraata.com
Geçenlerde "Erkek bir kızda en çok neye dikkat eder" gibi bir soru gelmişti. "Cevabı erkeklere sormak lazım" demiştim ama bir anda toparlandımki en çok duyduğum şey el ve tırnaklar oldu. Malum yaz, sürekli suya girip çıkmaktan en güzel sürülen ojeler bile bir iki saate yok oluyor. Böyle durumda yazın en fazla tercih edileni ya french ojeler ya da bu yılın yeni trendi çatlayan ojeler. Çatlayanlarda durum biraz garip tabi... Tırnağınızdaki en ufak bir görüntü bozukluğunda bile alacalı bulacalı görüntüsü olayı hiç bozuntuya vermiyor. Birde hemen kuruyan altın sarılılar varki sürekli sorulan ojedir bu. Markası Orly ama yinede altın sarısı olarak ne kadarımızı tatmin eder bilemem. Füme tonları modasıyla yükselen Chanel'in su yeşili tonu geçen yazda kalmasına rağmen insanın içini ısıttığından hala kullanmıyor da değiliz gerçi. Bir de bir konuda çok şikayetçiyimki belki bir kaç firmanın dikkatini çeker de bu sektörede el atarlar. Neden bizim alışveriş merkezlerimizde manikür köşelerimiz yok? Bir ara mısır furyası vardı, her kolonun altında mısırcılar yer alırdı. Aslında alışveriş merkezlerinin asıl sahipleri kadınlara böyle bir güzellik yapılsa da herkes artık manikür için kuaförün yolunu değil, alışveriş yaparken bir on dakikasını o standlarda geçirse.. Ah keşke keşke ! (Ojelerle ilgili daha daha fazlası için Los Angeles'ta yaşayan başarılı bir Türk blogger'ımıza davetlisiniz.. (http://www.insideofmypurse.com/)
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.