7 büyük şirketten Twitter reklamlarını durdurma kararı

ELEKTRİKLİ otomobil üreticisi Tesla'nın CEO'su Elon Musk'ın Twitter'ı satın alması ve üst düzey yöneticilerin büyük bir kısmının şirketten istifa etmesi sürecinde Twitter'a karşı güveni azalan markalar, Twitter'daki reklam harcamalarını durdurdu. Reklamlarını durduran şirket sayısı 7'ye ulaştı. İlaç şirketi Pfizer ve atıştırmalık üreticisi Mondelez'in ardından General Mills, Volkswagen Group, Audi, General Motors reklamlarını durdurdu. Interpublic Group da birlikte çalıştığı markalara Twitter'da reklam aktivitelerini durdurmayı önerdi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.