'Beyaz cennet'a akın! Pamukkale'ye gelen ziyaretçi sayısı 5 kat arttı

Denizli'de bulunan Türkiye'nin en önemli turizm merkezlerinden Pamukkale'ye gelen ziyaretçi sayısı her geçen gün artıyor. Pamukkale Ören Yeri turnike girişlerinde ortaya çıkan rapora göre, 2021 ve 2022 yılı karşılaştırılmasında Mayıs ayında 5 kat artış görüldü.

Unesco Dünya Mirası Listesi'nde yer alan Türkiye'nin önemli turizm merkezlerinden biri olan Pamukkale travertenlerine, yerli ve yabancı turist ziyaretçi sayısı 2022 yılı Mayıs ayında 190 bin 200 kişi oldu.

Geçtiğimiz yıl pandemide belli bir süre ziyaretçiye kapatılan beyaz cennet, 2021 yılı Mayıs ayında ise 38 bin 378 kişi turnikeden geçiş yaptı. Pamukkale Ören Yeri turnike girişlerinde ortaya çıkan rapora göre, 2021 ve 2022 yılı karşılaştırılmasında Mayıs ayında 5 kat artış görüldü.


"HEDEFİMİZ OLAN 2 MİLYON ZİYARETÇİNİN ÜZERİNE ULAŞACAĞIZ"
Denizli Turistik Otelciler ve İşletmeciler Derneği (DENTUROD) Başkanı Gazi Murat Şen, "Mayıs ayı verilerinden sonra 2022 yılı yüksek sezon Haziran, Temmuz, Ağustos ve Eylül ayında Pamukkale Ören yerini ziyaret etmesini beklediğimiz 1 milyon ziyaretçi ile birlikte yıl sonu hedefimiz olan 2 milyon ziyaretçinin üzerine ulaşacağız. 2022 yılı Mayıs ayında 190 bin 200 kişilik ziyaretçi sayısına ulaştık" dedi.

Pamukkale'yi ilk 4 ayda 240 bin turist ziyaret

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.