Nazlı Su’dan dijital yenilik

Aydın’ın Nazilli ilçesinde ambalajlı su sektörünün öncü markası Nazlı Doğal Kaynak Suyu, mobil uyumlu ve kullanıcı odaklı yeni bir web sitesi ile müşterilerine hizmet vermeye hazırlanıyor

Nazlı Doğal Kaynak Suyu, sektörel yatırımlarla birlikte dijital yatırımlarına da hız kesmeden devam ediyor. 2023 yılını dijital yatırım yılı ilan eden Nazlı Su, üretim süreçlerinde ki performans geliştirici yazılım çalışmalarının yanı sıra bayiler ile entegre çalışabilecek SAP sistemine geçiş içinde dönüşüm süreçlerini başlattı. Karbon salınımını azaltmak ve daha fazla ağaç kurtarmak için fabrika çatılarına 2020 yılında güneş enerjisi sitemlerini kuran firmanın hedefinde 2023 yılında da GES yatırımlarına devam etmek var.

WEB SITESI YENILENIYOR
Ambalajlı su sektörünün bölgede önde gelen firmalarından olan Nazlı Doğal Kaynak Suyu , gelişen teknolojiyle birlikte iş yapış biçimlerinde çağın getirdiği değişimi gerçekleştirmek amacıyla dijitalleşme yatırımlarını sürdürüyor. Kurumsal www.nazli.com.tr adresindeki web sitesini de bu yılın ilk yarısında yenileme kararı alan Nazlı , mobil uyumlu ve kullanıcı odaklı yeni bir web sitesini devreye alacak.

İLKLERİN MARKASI
Nazlı Doğal Kaynak Suyu Genel Müdürü Mustafa Tuğrul gerçekleştirilen bu yatırımların hem ülke hem de şirket ekonomisine ciddi kazancının olacağını belirterek şunları söyledi. "Değişmeyen tek şey değişimin ta kendisidir mottosundan yola çıkarak, üretime başladığımız ilk günden beri en iyisini nasıl üretirizin peşindeyiz . Dijital çağda bu uyumu yakalayabilmek için üretim süreçlerimizin teknolojik alt yapısını mümkün olan en üst seviyeye çıkarmak adına yatırımlarımızı devreye alıyoruz. 2021 yılında bölgede ilk defa tarafımızdan uygulanmaya başlayan damacana kare kod takip sisteminin teknolojik ve fiziksel alt yapısını kurmuş geçtiğimiz yılda devremeye almıştık. Şimdi ise üretim süreçlerimizin dijital ortama taşıyarak en iyiyi en uyguna üretmeyi planlıyoruz."

ÜRETIM MALIYETI AZALACAK
Tuğrul, "Hayata geçireceğimiz bu proje ile birlikte dijital hizmetlerin ve dijital operasyonel yetkinliklerin artmasıyla üretim maliyetlerinde ortalama yüzde 15 gerileme olacak. Bu maliyet avantajımızıda bayilerimize ve dolaylı yoldan nihai tüketiciye yansıtıyor olacağız.Toplamda 13 milyar TL'ye yaklaşan iç pazar hacmiyle ambalajlı su sektörü her geçen gün büyümeye devam etmektedir. Bu bağlamda yerel bir oyuncu olan markamız , ulusal ve global pazarda bölgemizi temsil etmek ile ilgili hedeflere ulaşmak için yatırımlarına devam edecek" diyerek firmanın yenilikçi vizyonla yatırımlarını sürdürdüğünü ifade etti.

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.