2010 yılında Türkiye genelinde iki defa "en iyi 10 Outlet Center" arasına giren Park Bornova Outlet Center, bu yıl da ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 müşteri memnuniyeti belgesini alarak bir ilki daha gerçekleştirdi. Park Bornova Outlet Center, 9 Eylül Danışmanlık Firması Genel Koordinatörü Yeşim Dinçer öncülüğünde gerçekleştirilen toplam 13 eğitim semineri ve Alberk QA Technic Firması'nın Ege Bölge Müdürü Özgür Ütebay'ın denetimleri sonucunda belgeyi almaya hak kazandı.
6 aylık çalışma süresinde 212 kişiye ve Park Bornova Outlet Center bünyesindeki tüm mağaza çalışanlarına uygulanan müşteri memnuniyeti anketleri, değerlendirme ve raporlama aşamalarından sonra geri bildirim yapılarak müşteri memnuniyeti sağlama noktasında önemli bir çalışma yapıldı.