Egeli sanayiciler "marka"ya yoğunlaştı
- Ekonomi
- Giriş Tarihi: 03 Şubat 2013 19:08
Küresel rekabet
Günümüzde klasik rekabet parametrelerinin geçerliliğini hızla yitirdiğini vurgulayan Memet Özkan, piyasadaki ürün ve hizmet çeşitlerinin artmasına rağmen, ürün ya da hizmet başına düşen birim müşteri sayısının ve karının giderek azaldığını belirtti. Özkan, "Bu yüzden yaşanan sorunlara ve karşılaşılan fırsatlara bu güne kadar olduğu gibi üretim ya da satış gözlüğü ile değil pazarlama gözlüğü ile bakmak zorunluluk haline gelmiştir" dedi. Eğitimde oda üyelerine küresel rekabet alanında markalaşmanın önemi, markalaşma yol haritası, markalaşma sürecinde dikkat edilmesi gerekenler dünyadan ve Türkiye'den örneklerle anlatıldı.
- TÜİK açıkladı: Ülkemizde yaşlı nüfus oranı 5 yılda yüzde 20,7 arttı
- SON DAKİKA: Ünlü ekmek markasının reklamları durduruldu! Diyet ekmekte tespit edilen kalori 'yok artık' dedirtti...
- Kripto paralara ilişkin düzenleme: Resmi Gazete'de yayımlandı
- Hükümetten anneler için art arda müjde! Aile Yılı'nda doğum yardımı ve izinler artıyor