“İkinci el pazarı daha da büyüyecek”

2. El pazarı 2018 yılına sıfır otomobil pazarından daha hızlı başladı. Ocak - Şubat döneminde toplam 864.788 araç el değiştirdi. Bir önceki yılın aynı döneminde 734.853 adet olarak gerçekleşmişti. Sıfır Otomobil ve Hafif Ticari Araç toplam pazarı 2018 yılı ilk çeyreğinde bir önceki yıla göre yüzde 1.5 oranında artarken, 2. Ele olan talep hız kesmeden devam ediyor. Yılın ilk 2 ayında toplam Pazar yüzde 18 büyüyerek 864.788 adet olarak gerçekleşti. 2017 yılının aynı döneminde 734.853 adet 2. El satış ile geçilmişti.

"OLUMLU GELİŞME"

2. El pazarına getirdiği kurumsal yaklaşım ile pazarın tercih edilen markası olarak öne çıkan Otoshops'un Genel Müdürü Tuğrul Denizaşan, ilk 2 aylık büyümenin yıl geneline yayılmasını beklediklerini söyledi. Denizaşan "2018'in ilk 2 ayında satışlar, yılın geneli için bir ayna vazifesi de görüyor. İkinci el pazarı bu yılı 6 milyon ile kapaması bekleniyor.

"HEDEFİMİZ 8 BİN 500 ARAÇ"

Deniaşan "Hurda teşviği pazarı yaklaşık yüzde 5 büyütebilir. 2. El pazarına da bir hareket getirecektir" dedi. Denizaşan, Otoshops olarak 2. El pazarının en çok tercih edilen markaları arasında yerini aldığını sözlerine eklerken şöyle konuştu; "Otoshops olarak 2018 yılının ilk 3 ayını 1825 adetlik satışla tamamladık. Bizim 2018 yılında satış hedefimiz 8 bin 500 araç" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.