GL Platform Genel Müdürü Gül Ceylan, HORECA Fuarı'nın İzmir'in yıldızını daha da parlatacağını söyledi. Geçtiğimiz yılın ilk yarısında Türkiye turizminin büyüme başarısı gösterdiğini ve bu yıl Ege Bölgesi'ni 6 milyon turistin ziyaret etmesinin öngörüldüğünü hatırlatan Ceylan, İzmir'in bundan en iyi şekilde yararlanması için HORECA Fuarı'nın büyük önem taşıdığına dikkat çekti.
FESTİVAL GİBİ FUAR
Ceylan, "Biz aslında İzmir'e sadece fuar değil, festival hazırladık. Bu fuarda yeme, içme, workshoplar, şovlar, yarışmalar, seminerler ve Ege Bölgesi'ne has değerler olacak. Bunlarla birlikte turizm sektörünün buluşma noktası olacak. Hedefimiz bölgemizi ve ülkemizi tüm dünyaya tanıtmak. İzmir'in yıldızı bu fuarla daha da parlayacak" dedi. HORECA Fuarı'nın turizm sektörü ile toptan ve perakende sektörünün tedarikçilerini bir araya getireceğini söyleyen Ceylan "Fuarımız, birçok tesis yetkilisinin turizm sezonu öncesi satın alma kararlarını verecekleri alım heyetleri ve ikili görüşmelere zemin oluşturacak. Sektör A'dan Z'ye tüm ihtiyaçlarını fuardan karşılayacak" diye konuştu.
PROFESYONEL ZİYARETÇİ
HORECA Fuarı'nın konaklama ve ağırlama tesislerinin tüm ekipman ile hizmetlerini karşılamaya yönelik olduğunu söyleyen Ceylan, "Profesyoneli ve yurtdışından çok sayıda otelin yöneticisini ağırlayacağız. Ege Bölgesi başta olmak üzere Marmaris, Kuşadası, Çeşme, Bodrum, Didim, Fethiye, İzmir, Antalya, Afyonkarahisar, Muğla gibi önemli turizm yörelerindeki turistik ve şehir otellerinin satın alma sorumluları, yöneticileri ve otel sahipleri bu profesyoneller arasında yer alıyor. Yurt dışından önemli alıcılar da fuarımızı ziyaret edecek. Turizm demek, insanları mutlu etmek anlamına geliyor. Eğer mutlu edebilirseniz, turistler Türkiye'ye bir daha, bir daha gelir. HORECA, işte bu mutluluğun anahtarını elinde bulunduruyor" diye konuştu.