Turkuvaz Medya ünlü babaları buluşturacak

Turkuvaz Medya, yarın kutlanacak Babalar Günü'ne özel bir etkinlik düzenliyor. Sabah Gazetesi'nin webinarında iş dünyasından sanat ve spor dünyasına kadar pek çok ünlü isim, çocuklarıyla ilişkilerini, onlara verdikleri öğütleri, baba olduktan sonraki deneyimleri anlatacak.

İŞ İNSANLARI ANLATACAK
Yarın saat 13.00'te başlayacak etkinliğin açılış konuşmasını Sabah&Daily Sabah Yazılı Medya Reklam Genel Müdürü ve İcra Kurulu Üyesi Ceyda Uzman yapacak. Takvim Ekonomi Müdürü Faruk Erdem'in moderatörlüğünde 'İş Dünyasında Baba Olmak' konulu panele Kiğılı Başkanı Abdullah Kiğılı, Erciyes Anadolu Holding CEO'su Alpaslan Baki Ertekin, Tosyalı Holding Başkanı Fuat Tosyalı, Kalyon Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve GYODER Başkanı Mehmet Kalyoncu, Orka Holding Başkanı Süleyman Orakçıoğlu ve DAP Yapı Başkanı Ziya Yılmaz katılacak. Öğleden sonra ise sanatçı babalar Sabah ve Günaydın Köşe Yazarı İlker Gezici'nin moderatörlüğünde buluşacak. Alişan, Ozan Akbaba, Özgün, Serkan Çağrı ve Yunus Emre Yıldırımer iş ve özel hayat arasında kurdukları dengeyi izleyenlerle paylaşacak. Saat 15.00'te ise 'Spor Dünyasında Baba Olmak' panelinde Anadolu Efes Koçu Ergin Ataman, Teknik Direktör Mustafa Denizli ve milli güreşçi Rıza Kayalp, baba olduktan sonra spor hayatındaki değişiklikleri anlatacak. Etkinlik www. sabahbabalargunu.com websitesi ile Sabah'ın YouTube kanalı, Instagram sayfası ve SABAH TV'den canlı izlenecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.