MARBLE İzmir Fuarı açıldı

Sektöründe dünyanın 3 büyük fuarı arasında gösterilen ve geçen yıl salgın nedeniyle düzenlenmeyen MARBLE İzmir Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı, bu yıl sınırlı katılımla açıldı. Fuar İzmir'deki etkinlikte 3 holde 200'e yakın firma yer aldı. Almanya, Fransa, Azerbaycan, Gürcistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Bahreyn, İtalya, Umman, ABD, Rusya ve Ürdün'den alım heyetlerinin ziyaret ettiği fuarda rengarenk taşlar ve bu taşlardan yapılan mobilyalar dikkati çekiyor. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Maden ve Petrol İşleri Genel Müdürü Cevat Genç, madencilikle ilgili yeni bir kanun hazırlandığını söyledi.

SON GÜN 28 AĞUSTOS
Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürü Özgür Volkan Ağar fuarla sektörün hasret giderdiğini ifade ederken, Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı İsmail Gülle de "Şimdi hedef 5 yıl içinde 300 milyar dolarlık ihracatı yakalamak" dedi. Ege Maden İhracatçıları Birliği Başkanı Mevlüt Kaya ise MARBLE İzmir'i en zor günde bile devam ettirmenin gururunu yaşadıklarını belirterek, "İhracat yılın ilk 7 ayında yüzde 48 arttı. 2021'in sonunda 6 milyar doları geçmeyi bekliyoruz" dedi. Törende İzmir Vali Yardımcısı Hulusi Doğan, İzmir Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Mustafa Özuslu, İZFAŞ Genel Müdürü Canan Karaosmanoğlu Alıcı da birer konuşma yaptı. Kapılarını 28 Ağustos'ta kapatacak fuarla, Uluslararası Taş Kongresi eş zamanlı yapılıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.