‘Sürdürülebilir kentler’ webinarı gerçekleşti

Turkuvaz Medya Grubu ve ekonomi dergisi INBUSINESS öncülüğünde sürdürülebilirlik konusunda farkındalık oluşturma misyonuyla başlatılan Küresel Umut Festivali kapsamında düzenlenen 'Sürdürülebilir Hikayeler Webinar Serisi'nin sekizincisi 'Sürdürülebilir Kentler' webinarı Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın katkılarıyla gerçekleşti.

ODAĞIMIZDA İNSAN OLMALI
TÜRKİYE'DEN ve dünyadan çok sayıda önemli konuşmacının katıldığı webinarın açılış konuşmasını INBUSINESS Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Hülya Güler yaptı. Webinar özel oturumlarında; Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanı ve Yerel Yönetim Politikaları Kurulu Başkanvekili Prof. Dr. Şükrü Karatepe, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı - Türkiye Belediyeler Birliği Başkanı Fatma Şahin, Türkiye Belediyeler Birliği Genel Sekreteri Doç. Dr. Birol Ekici, Dünya Yeşil Binalar Konseyi (WGBC) Danışmanı Dr. Duygu Erten ve Birleşmiş Milletler İnsan Yerleşimleri Programı (UN-Habitat) İcra Direktörü Maimunah Mohd Sharif, sürdürülebilir kentler konusundaki gelişmeleri dinleyicilerle paylaştı.

Webinarda 'Akıllı Şehirler' ve 'Yaşanabilir Şehirler' başlıklı iki ayrı panel yapıldı. Güler konuşmasında sürdürülebilir şehirciliğin odağında insan olduğunu belirterek, insanların ve tüm canlıların yaşam kalitesini daha da artırmanın yolunu bulmak zorunda olduğumuza dikkat çekti. Küresel Umut Festivali'nin geleneksel hale getirilerek 2030'a kadar devam edeceğini de söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.