Kuşadası’nda hedef yüzde yüz doluluk

Kuşadası Otelciler Derneği Başkanı Tacettin Özden, 2024 yılı turizm sezonu için yerli turistlere otellerin erken rezervasyon indirimlerinden faydalanması konusunda tavsiyelerde bulundu

Kuşadası Otelciler Derneği Başkanı Tacettin Özden, 2024 yılı turizm sezonu öncesi açıklamalarda bulundu. Geçtiğimiz Ramazan Bayramı'nda otellerde doluluk oranlarının yüzde 100'e ulaştığını kaydeden Özden, "Türkiye turizminde bu sezon için konulan 60 milyon turist hedefinin startını Ramazan Bayramı'ndaki yüzde 100 doluluklarla vermiş olduk. Otelden pansiyona kadar tüm tesislerimiz doluydu. 2024 yılı rezervasyonları şuanda iyi geliyor. Orta Avrupa ve İngiltere'den rezervasyonlar iyi. Özellikle yurtiçi pazarı için erken rezervasyon indirimleri devam ediyor. İngiliz, Almanya, Polonya, Slovakya ve Çekya'dan rezervasyonlarda artış var" dedi.

"REZERVASYON YAPTIRIN"
Yerli turistlere tavsiyede bulunan Özden, "Erken rezervasyon indirimleri Türk pazarı için belli bir süreden sonra biter. Otellerde doluluklar arttıkça erken rezervasyonlardaki indirim oranları düşecektir" dedi. İran-İsrail arasındaki gerilimin Türkiye turizmine etkilerini değerlendiren Özden, "İran pazarında olumsuz bir şey yok. Rezervasyonlar normal seyrediyor. Şu an yoğun bir rezervasyon yok ama beklentimiz yüksek" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.