HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI 456 PERSONEL ALIMI BAŞVURU EKRANI
Hazine ve Maliye Bakanlığı, çeşitli branşlarda 456 personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu. Bakanlığın personel alım ilanına başvuruda bulunmak isteyenler başvuru detaylarını araştırıyor. Peki Hazine ve Maliye Bakanlığı hangi branşlarda personel alımı yapacak? Personel alım şartları neler? Başvurular nereden yapılacak? İşte detaylar...
- Ekonomi
- Haber Merkezi
- Giriş Tarihi: 20 Aralık 2024 11:18
- Güncelleme Tarihi: 20 Aralık 2024 12:59
Son dakika haberleri... Hazine ve Maliye Bakanlığı personel alımı yapacağını duyurdu. Bakanlığın hangi branşlarda ne kadar personel alımı yapacağı araştırılıyor. Peki, Hazine ve Maliye Bakanlığı personel alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları neler? İşte detaylar...
HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI NE ZAMAN?
Hazine ve Maliye Bakanlığı, çeşitli branşlarda istihdam edilmek üzere 456 sözleşmeli personel alımı yapacak. Alıma ilişkin ilan Resmi Gazete'de yayımlandı.
Buna göre, Hazine ve Maliye Bakanlığı personel alımı başvuruları 16 Aralık Pazartesi günü başladı ve 27 Aralık tarihinde sona erecek.
Adaylar, başvurularını Hazine ve Maliye Bakanlığı Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) üzerinden gerçekleştirebilecek.
BAŞVURU EKRANI İÇİN TIKLAYINIZ
HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI KADRO DAĞILIMI
Resmi Gazete'de yayımlanan ilana göre Bakanlık bünyesinde istihdam edilecek 456 sözleşmeli personel alımı kadro ve branş dağılımı şu şekilde:
14 çözümleyici sistem programcısı
13 programcı
3 mütercim-tercüman
22 mühendis
128 büro personeli
202 destek personeli
28 koruma ve güvenlik görevlisi
46 tekniker
BAŞVURU ŞARTLARI İÇİN TIKLAYINIZ