Auris Hybrid rekor kırdı

Toyota, hibrit otomobillere yaptığı yatırımın karşılığını almaya devam ediyor. İlk kez 1997 yılında seri üretim Prius ile başlayan hibrit otomobil satışlarında bugün 11 milyon 877 bin 417 adede ulaşmayı başaran Toyota, Avrupa'da da, 2000 yılından bu yana 1 milyon 919 bin 228 adetlik hibrit otomobil satışıyla liderlik pozisyonunu korudu.
Avrupa hibrit satışları içinde 2015 yılında bu pazara sunulan Auris Hybrid ise bu güne kadar 475 bin 793 adetlik satışıyla da erişilmesi zor bir rekora imza attı.
AVRUPA'DA LİDER
Avrupa'daki hibrit otomobil satışları bu yılın Ocak-Nisan döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 24 artarak 151 bin 654 adede yükseldi.
Dünya hibrit satışları ise bu yılın ilk çeyreğinde bir önceki yıla oranla yüzde 6 artarak 416 bin 70'e ulaştı. Yılın ilk 4 ayındaki Avrupa hibrit otomobil satışları içinde Türkiye'de üretilen ilk hibrit otomobil olan Toyota C-HR da 42 bin 938 adetlik performansı ile dikkat çekti.
Avrupa'da satılan Toyota C-HR satışlarının yüzde 80'inin hibrit versiyon olduğu da kayıtlara yansıdı.
YARIS'İ AURIS İZLİYOR
Avrupa pazarında büyük başarıya ulaşan Auris Hybrid'i ikinci sırada 437 bin 938 adetle Yaris Hybrid izliyor.
Hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota, B segmentininin ilk hibrit modeli olan Yaris Hybrid'i 2012 yılında pazara sunmuş ve ilk yılından itibaren büyük satış adetlerine ulaşmıştı.
4 BİN 110 ADET
Toyota'nın Avrupa hibrit pazarındaki temsilcilerinde Prius 329 bin 675 adetle üçüncü, Toyota C-HR 143 bin 796 adetle dördüncü ve RAV4 Hybrid ise 127 bin 969 adetle beşinci sırayı aldı. Toyota'nın Türkiye'deki hibrit otomobil satışları da her geçen gün artıyor.
2018'in ilk 4 ayındaki Toyota hibrit satışları 1304 adete ulaşmış, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 68 oranında artış göstermişti.
Toyota 2017 yılında da toplamda 4 bin 110 hibrit araç satışı gerçekleştirmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.