Ünlü youtuber ve influncer Duygu Özaslan, sosyal medya üzerinden yaptığı reklamlarda denetleme kurallarına uymadığı için ceza aldı. Yaptığı reklam paylaşımlarıyla sık sık gündeme gelen Duygu Özaslan, bakanlığın kararınca zorunlu tutulan reklam amaçlı gönderilerine "#işbirliği" notunu eklemedi, cezadan kaçamadı.
Sosyal medyayı gelir kapısı haline getiren fenomenler, bu habere çok üzülecek.
Instagram'da 2 milyon takipçisi olan ve yaptığı reklam içerikli paylaşımlarıyla lüks bir hayat yaşayan Duygu Özaslan, yasalara aykırı davranınca olanlar oldu.
2020 yılında sosyal medyadan kazanç elde edenleri denetleme amaçlı olarak "#işbirliği" yazısı zorunlu tutulmuştu.
Ancak genç fenomen, 'işbirliği' yazısını görünür bir şekilde paylaşmadı.
Bu şekilde onlarca paylaşım yapan Duygu Özaslan'ın uyanıklığı yetkililerinden gözünden kaçmadı.
Genç fenomene 114 bin 236 TL para cezası kesildi.
Bu cezanın diğer sosyal medya fenomenleri için de emsal olacağı gündeme geldi.
Şimdilerde birçok fenomene de benzeri cezalar geleceği iddia ediliyor.
Öte yandan Duygu Özaslan'ın YouTube'da 1.4 milyon takipçisi bulunuyor.
3 Kasım 2013 tarihinde katılan Özaslan, toplam görüntülenmesi ise 373 milyon 866 bin 439...
Cezadan kaçamayan Duygu Özaslan, yaptığı son paylaşımında her detayın notunu düştü.
Giydiği her şeyin markasını not düşen Duygu Özaslan son tarzıyla yine rüküş bulundu.
Mont ve küpesinin uyumsuzluğu üzerine yorum yağan fenomen paylaşımına ise "Birkaç gündür sadece birkaç dakikalık güneşe göre giyinip donuyorum niye öyle oluyor ya" notunu düştü.
Duygu Özaslan'ın tarzını beğenmeyen bazı takipçiler "Giyinmesen de olurmuş" derken bazıları ise "Güzelim mont o küpelerle nasıl harcanmış", "Ay yine o ayakkabılar olmuş mu ama ya" yorumlarında bulundu.