Tarım Kredi Marketleri'nde büyük indirim bugün bitecek! 20- 26 Ocak 2024 indirim kataloğunda nelerin fiyatı düştü?

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nde 20 Ocak'ta başlayan büyük indirim bugün 26 Ocak Cuma itibarıyla sona eriyor. Tarım kredi Kooperatif Marketleri 20- 26 Ocak Cuma indirim kataloğunu yayınlar yayınlamaz vatandaşlar markete koştu. Peki Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nin 20- 26 Ocak 2024 indirim kataloğunda hangi ürünler indirime girdi? En çok indirime giren market hangisi? Hangi markette neler indirim girdi, fiyatı düştü? İşte piyasaya oranla Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nde büyük indirimin son gününde en uygun fiyata satılan indirimli ürünler...

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nin 2024 ocak ayı indirim kataloğunda yok yok. İndirimin son gününde markete gitmenize gerek kalmadan hangi ürünlerin uygun fiyata satıldığı merak ediyorsanız, sayfamızı inceleyebilir kampanyalı ürünleri öğrenebilirsiniz. Kahvaltılık, içecek, sıvı yağ, et, peynir, tavuk, abur cubur gibi birçok gıda ürünlerinde yılın ilk ayına özel indirimler yapıldı.

İşte güncel indirimli ürünler kataloğu;

81 ildeki 3 bini aşkın Tarım Kredi Kooperatif marketinde mevcut indirimlere ek olarak fiyatlarda yüzde 50'ye varan indirim yapılacak.İndirimler; süt, peynir, pirinç, nohut, mercimek, salça, çay, un gibi temel ihtiyaç ile deterjan, sabun, kağıt peçete ve kağıt havlu gibi temizlik ürünlerini kapsadı.

İndirim kampanyası 20 Ocak tarihinde başladı ve 26 Ocak (bugün) sona erecek.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.