AÖF soru ve cevapları yayınlandı! AÖF sınav sonuçları ne zaman açıklanacak?

Binlerce kişinin ter döktüğü AÖF vize sınavları 13-14 Nisan tarihleri arasında gerçekleşti. Hemen sonrasında adayların merakla beklediği AÖF soru ve cevapları da yayınlandı. Diğer yandan 2019 AÖF sınav sonuçlarının ne zaman açıklanacağı ise merakla araştırılmaya başlandı. Peki tarih belli oldu mu? İşte ayrıntılar…

2019 yılının AÖF sınavı geçtiğimiz hafta sonunda düzenlendi. Açık öğretim okuyan binlerce aday için müjdeli haber geldi ve Anadolu Üniversitesi AÖF sınav soru ve cevaplarını yayınladı.
AÖF WEBİNAR TAKVİMİ İÇİN TIKLAYINIZ
AÖF SINAV SORU VE CEVAPLARI YAYINLANDI!
13-14 Nisan'da yapılan Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme fakülteleri ara sınavlarının soruları ve cevapları adayların erişimine açıldı. Anadolu Üniversitesi mobil uygulamasından ve resmi sitesinden AÖF soru ve cevapları sorgulayabilirsiniz. E-kampüs webinar üzerinden sınav soruları cevaplanıyor.


AÖF SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK?
Anadolu Üniversitesi'nden AÖF sonuçlarının ne zaman açıklanacağına ilişkin henüz bir açıklama yapılmadı. Yapıldığında haberimizde yer alacaktır.
AÖF PUANLAMASI NASIL OLUR?
84 – 100–AA–4,00 (GEÇTİ)
77 – 83– AB–3,70 (GEÇTİ)
71 – 76– BA–3,30 (GEÇTİ)
66 – 70– BB–3,00 (GEÇTİ)
61 – 65– BC–2,70 (GEÇTİ)
56 – 60– CB–2,30 (GEÇTİ)
50 – 55– CC–2,00 (GEÇTİ)
46 – 49– CD–1,70 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)
40 – 45– DC–1,30 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)
33 – 39– DD–1,00 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)
0 – 32—-FF–0,00 (KALDI)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.