Altılı Masa içerisinde yaşanan üç günlük kriz, 6 Mart Pazartesi günü Derin Amerika-Avrupa gözleminde varılan uzlaşma ve Kemal Kılıçdaroğlu'nun cumhurbaşkanı adayı olarak ilan edilmesiyle son buldu (mu?) Durum hiç de göründüğü gibi değil. Meral Akşener'in masayı dağıtıp yeniden oturmasıyla birlikte Millet İttifakı'nın seçilmesi durumunda nasıl yöneteceği soruları akıllara geldi.
Millet İttifakı'nın iktidara gelmesi durumunda, bir konu üzerinde ortak bir karar almaları çok zor. Altılı masanın diktatörlükle yönetilen ülkelerdeki gibi başkanlık konseyinde uzlaşarak karar alması zor. Milli güvenlikle, terörle, FETÖ ile ilgili kararlarda, atamalarda haftalarca karar alabilmeleri krizdir, problemdir. Gelecek yazılarımızda aziz milletimize altılı masa gecekondu sistemi içindeki 6 partinin aralarındaki mayınları daha geniş yazacağız.
ALMAN EKOLÜ-AB-KEMAL KILIÇDAROĞLU
Kemal Kılıçdaroğlu'nun propaganda makinesini Avrupa Birliği çalıştıracak. Altılı masanın cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu'nun propaganda makinesinin arka planında AB şirketi EURO RSCG grubu The Sales Machine-Ali Kiremitçioğlu bulunuyor.
Avrupa Birliği'nin şirketi EURO RSCG bir ulusalararası reklamcılık markası. Özellikle Alman ve Fransız dev kuruluşların propaganda- iletişim işlerini yönetiyor. Kemal Kılıçdaroğlu'nun özellikle Alman ekolu tarafından öne çıkarıldığını, bundan daha iyi anlatan bir gerçek olamaz.
1999 yılında EURO RSCG grubu The Sales Machine Network'ünü kurdu.
2000 yılında The Sales Machine İstanbul kuruldu.
2000 ile 2004 yılları arasında EURO RSCG Network'ünün parçası olarak faaliyetlerini sürdürdü. 2006 yılında merkezi Londra'da bulunan TLC Marketing'in İstanbul temsilciliği TSM bünyesine katıldı.
2004 yılında Network, Türk sermayeli bir ajansa dönüştü.
Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Kazım Ali Kiremitçioğlu Galatasaray Lisesi'ni bitirdikten sonra 1990 yılında Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi'nden mezun olmuştur.
İş hayatına Johnson and Johnson'da başladı ve büyük bazı Türk şirketleriyle çalıştı.
Şu anda The Sales Machine İstanbul Ajans Başkanı olarak kariyerine devam ediyor.
Ne tesadüf!
1960 yıllardan beri fikirleriyle reklam sektörüne yön veren Jaques Seguela, eczacılıkla başladığı kariyerine gazeteci olarak devam etti, ardından Bernard Roux ile birlikte Roux Seguela ajansını kurarak reklamcılığa adım attı.
Küresel sermayenin şirketleri Carrefour, Club Med, Dunlop ve Louis Vuitton'un "seyahatlerin ruhu" gibi ikonik çalışmalarını yarattı. RSCG ve Eurocom'un birleşmesiyle Seguela kariyerini uluslararası alana yoğunlaştırdı.
CHP MEDYASINDAN İP KADROSUNA KAZIK
CHP ile İyi Parti arasında bunalım sürüyor. Daha önce sık sık kanallarına ve medya organlarına İyi Partilileri konuk eden ve propoganda yapmalarına izin veren CHP'ye yakın medya bir anda İyi Parti ve Akşener'e kapıları kapattı.
Bu durum nedeniyle İYİ parti cephesinde oluşan rahatsızlık ise İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Ümit Özlale, tam anlamıyla bir sansüre uğradıklarını belirtti, "CHP'li medya İyi Parti'ye kapıları kapattı" açıklamasını yaptı. CHP ile İP arasındaki kriz sırasında kendilerini savunma haklarının bile muhalif kanallar tarafından engellendiğini aktaran Özlale şunları ekledi: Çok seyredilen bir muhalif kanalda isim vermeyeceğim ama 'Hiçbir İyİ Partili çıkmayacak' dendi.
SONUÇ
KEMAL
İşte gerçek: Kemal Kılıçdaroğlu'nun propaganda makinesinin arkasında Avrupa Birliği şirketi ve Türkiye ağları var.
AB'nin uluslararası şirketi RSCG, Avrupalı tanınmış liderlerin ve Anavatan Partisi'nin merhum lideri Mesut Yılmaz'ın propaganda makinesini yönetmişti. Mesut Yılmaz seçimi kaybetti. Bu yazımızdan sonra Kemal Kılıçdaroğlu'nun uykuları muhakkak kaçacaktır.