Dünya basını seçimi yorumladı: Anketler yanıldı Erdoğan favori

- CNN International, "Kılıçdaroğlu, ikinci turu kazanmak için zorlu bir mücadeleyle karşı karşıya" ifadesini kullandı.

- New York Times, Türkiye'nin cumhurbaşkanlığı seçiminde ikinci turu ilk kez yaşayacağını yazdı.

- Washington Post, "Türkiye'de seçim ikinci tura giderken avantaj Erdoğan'da" başlıklı haber yayınladı.

- İngiliz Economist dergisi, "Erdoğan, Türkiye'deki seçimlerle ilgili tahminleri yıktı" değerlendirmesinde bulundu.

- Financial Times "Erdoğan üstünlüğü elinde tutuyor" diye yazdı.

- Alman Spiegel dergisi, Almanya'nın Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kalesi olduğunu vurguladı.

- Frankfurter Rundschau, "Anketler yanlış çıktı. Erdoğan en iyi sonucu aldı" ifadesini kullandı.

- Fransız basını "Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin ikinci turunda favori Erdoğan" başlığını öne çıkardı.

- L'Express gazetesi "Erdoğan benzeri görülmemiş ikinci tur için, güçlü bir konumda" başlığını kullandı.

- Le Monde Gazetesi de "Erdoğan tahminleri neden boşa çıkardı?" başlıklı makalede, anketlerin neden yanıldığı sorusuna cevap aradı.

- Yunan basınında "Erdoğan ikinci turda favori" manşeti atıldı.

- Kathimerini gazetesi, "Türkiye, Erdoğan liderliğinde ikinci tur seçimlerle karşı karşıya" başlığı ile okurlarının karşısına çıktı.

- Hindistan merkezli India Today de, avantajın Cumhurbaşkanı Erdoğan'da olduğunu yazdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.