Arin’in ‘Öykü’süyle hayata tutundular

İlik nakli bekleyen 3,5 yaşındaki Öykü Arin’in ailesi tarafından başlatılan “Öykü Arin’e Umut Ol” kampanyasıyla kök hücre bağışçısı arttı.

İzmir'de lösemi teşhisi konulan ve sağlığına kavuşması için tek çaresi ilik nakli olan Öykü Arin Yazıcı'nın ailesi, başlatılan "Öykü Arin'e Umut Ol" kampanyası kapsamında gelecek mutlu haberi bekliyor. Kampanyanın sosyal medyada, televizyon dizilerinde konu edilmesiyle, kök hücre bağışı için Türk Kızılayı'na başvuran donör sayısı arttı. Öykü Arin ile benzer öyküleri olan çocuklar da kampanya sayesinde bağışlanan kök hücrelerle hayata tutundu. Öykü Arin ve ailesini, tedavinin sürdüğü Antalya'da ziyaret eden Türk Kızılayı Genel Başkanı Kerem Kınık, açıklamada bulundu.
KINIK, şunları kaydetti:
SON İKİ AYDA 100 BİN KİŞİ
Öykü Arin ve ailesinin yaptığı farkındalık dalgası sayesinde, 2018'de topladığımız bütün kök hücre donörü sayısına 2019'un ilk iki ayında ulaştık. 2018'de 110 bin donörümüz bağışçı olmuştu, son iki ayda 100 bin rakamına ulaştık. Birçok Öykü bu sayede hayata tutunacak.
'ACİLİYET DEVAM EDECEK'
Öykü'nün annesi Eylem Yazıcı, "Mart ayına kadar yüzde 100 uyumlu donör bulunmazsa yarı uyumlu olan benden nakil yapılacak ama bu tekrar eden bir hastalık. Uygun donör bulma aciliyetimiz devam edecek" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.