İzmir'de öğrenciler Filistin'deki zulmü resimlerle anlattı
İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Çocuk Gözüyle Filistin" temalı resim yarışmasının ödül töreninde, dereceye giren eserler büyük ilgi gördü. Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz, sergilenen resimlerin çocukların duyarlılığını ve barışa olan inancını yansıttığını belirterek, "Bu yavrularımız bütün dünyaya buradan haykırarak barışın sesini duyurmanın gayreti ve çabası içindedir" ifadelerini kullandı.
- İzmir
- AA
- Giriş Tarihi: 23 Şubat 2024 14:27
İzmir Milli Eğitim Müdürlüğünce düzenlenen "Çocuk Gözüyle Filistin" temalı resim yarışmasında dereceye giren eserler sergilendi.
Filistin'de yaşananları gözler önüne sermek ve farkındalık oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen ve öğrencilerin hazırladığı 39 eserden oluşan sergi, kurumun zemin katındaki alanda açıldı.
Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz, açılışta, Gazze'de bütün dünyanın gözü önünde yaklaşık 4 aydır adeta bir soykırım yaşandığını ifade etti.
Bu durumdan en çok masum çocukların etkilendiğini vurgulayan Yılmaz, şunları kaydetti:
"Burada gördüğünüz yavrularımız, masum yavrularımızın yaşadıklarını resmettiler. Çocuklarımız, bizim geleceğimiz. Onlar barışın, özgürlüğün sembolü. Ama onların umutlarını ve barışın önündeki hayallerini katleden, vahşetle yok etmeye çalışan bir İsrail ve onun destekçileri var. İşte bu yavrularımız bütün dünyaya buradan haykırarak barışın sesini duyurmanın gayreti ve çabası içindedir. İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün, okullarımızın, bu yavrularımızın duygu ve düşüncelerini aktardıkları bu güzel sanat etkinliğinden dolayı çok teşekkür ediyorum, tebrik ediyorum."
Etkinliğe, İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi ile öğretmen, öğrenci ve veliler katıldı.
- İzmir'deki elektrik akımı faciası 2 canı almıştı: 42 sanığın yargılanmasına devam edildi
- İzmir Körfezi'nde bu sefer de yeni yosun kirliliği: "Bir süre sonra kokuya neden olacak"
- İzmir’de 2 milyon liralık vurgun yapan sahte savcı Muğla’da yakayı ele verdi
- İzmir'de 14 Kasım Perşembe elektrik kesintisi