İzmir'deki yangının boyutu NASA haritasında

İzmir'in Karşıyaka ilçesinde önceki gün akşam saatlerinde başlayan yangın, kontrol altına alınmaya çalışılıyor. Çevre illere sıçrayan alevler, NASA'nın yangın haritasında da göründü.

15 Ağustos saat 21.10'da İzmir'in Karşıyaka ilçesine bağlı Yamanlar Karatepe bölgesinde başlayan yangın, aradan geçen saatlere rağmen henüz kontrol altına alınamadı.

İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, yangını söndürmek için büyük bir mücadele veriyor. Havadaki alevlere karşı 5 uçak ve 15 helikopter ile müdahale edilirken, karadan ise 46 arazöz, 10 su ikmal aracı, 4 dozer ve 4 yer ekibi yoğun bir çalışma yürütüyor.

NASA'NIN YANGIN HARİTASINDA İZMİR

Bu sırada vatandaşlar, NASA'nın yangın haritasında İzmir'in durumunu öğrenmek için araştırmaya başladı.

Yangının bölgedeki etkisi, NASA'nın uydu görüntülerine yansıdı ve haritalar üzerinden anbean takip edilmeye başlandı.

NASA, dünya genelinde çıkan yangınları güncel olarak haritalıyor.

Haritada, İzmir'in büyük bir bölümünün alevler içerisinde kaldığı görüldü.

NASA YANGIN HARİTASI NEDİR?

NASA, dünyada ortaya çıkan orman yangınlarının uydular aracılığıyla eş zamanlı olarak takip edilebileceği "FIRMS" adlı bir haritalama sistemi kurdu.

Harita sayesinde her ülkede çıkan yangınlar anlık olarak takip edilebiliyor.

İzmir'deki yangın kabusunda son durum! Bakan Yumaklı açıkladı İzmir'de alevler 16 evi küle çevirdi! 87 ev ve 45 iş yeri boşaltıldı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.