Deprem felaketindeki duyarsızlığına, duyarsız kalmayan 400 bin kişinin sosyal medyada takibi bıraktığı Şeyma Subaşı, yeni bir girişimde bulundu.
Deprem felaketindeki duyarsızlığına, duyarsız kalmayan 400 bin kişinin sosyal medyada takibi bıraktığı Şeyma Subaşı, yeni bir girişimde bulundu.
Sabah Gazetesi'nden Bülent Cankurt bu konuyu köşesine taşıdı:
"Subaşı, artık sosyal medyada, para karşılığında, özel hayatını herkese gösterecek! Evet yanlış okumadınız;
Subaşı, sosyal medya hesabına para karşılığında abone olanlara özel hayatını açacak.
Subaşı, bir teknoloji şirketinin kullanıcılarına ücretli abonelik hakkı tanımasını, Türkiye'de ilk kullananlardan biri oldu ve abonelik başlattı.
"Seyahatlerimden ve hayat yolculuklarımdan daha fazlasını görmek için" deyip takipçilerini abone olmaya çağıran Subaşı'nın özel hayatını takip etmenin bedeli aylık 66.99 TL.
Abone olanlar için Subaşı, özel hayatından canlı videolar yayınlayıp özel fotoğraf ve hikayeler paylaşacakmış.
Acaba Subaşı'na, ayda 66.99 TL verip kaç kişi abone olacak ve Subaşı onlara özel hayatından neler gösterecek merak ediyorum."
Öte yandan, asrın felaketi sonrası deprem bölgelerindeki görüntüleri müzikle paylaşanlara sitem eden Şeyma Subaşı, bu hareketinden kısa süre sonra Mısırlı sevgilisi Mohammed Alsaloussi ile St. Moritz tatilinden fotoğraflar paylaşmıştı.
Şeyma Subaşı, New York'ta gelinlik provası yaparken ve gittiği restoranlardan paylaşım yapınca takipçilerinin hışmına uğramıştı.