İşte son seçim anketi! Bugün seçim olsa kim ne durumda?

SABAH gazetesi yazarı Mahmut Övür bugünkü yazısında BETİMAR araştırma şirketinin Eylül ayında gerçekleştirdiği bir anketin son dakika sonuçlarını paylaştı. Ankete katılanlara İktidar, muhalefet ve çözümleri ile bugün seçim olsa kimse oy verirsiniz gibi sorular yöneltildi. İşte son seçim anketi ve sonuçları.

Seçim anketi sonuçlarını bugünkü köşesinde okurları ile paylaşan Mahmut Övür BETİMAR'ın çalışmasını paylaştı. Buna göre son seçim anketi muhalefete zaten yerlerde olan inancın daha da dip yaptığını gösterdi. Çarpıcı anket sonuçları muhalefet partilerine olan güvenin, Türkiye'nin geleceğinde söz sahibi ve atılımcı olabilme konusundaki inancın neredeyse tamamen yok olduğunu ortaya koydu.


İşte Övür'ün yazısında yer verdiği son seçim anketi ve sonuçları;
"Betimar Araştırma şirketinin 23-26 Eylül arasını kapsayan bir kamuoyu araştırması var. 26 ilde 3094 kişiyle yapılan araştırmada ilk olarak şu sorulmuş "Mevcut AK Parti hükümetinin Türkiye'nin gündemini oluşturan sorunları çözebileceğine inanıyor musunuz?" sorusu sorulmuş.
Evet diyenlerin oranı yüzde 48.7. Hayır yüzde 42.3. Kararsızların oranı ise yüzde 9.

Yüzde 42.3 hayır çıkması muhalefeti umutlandırabilir ama gerçek öyle değil. Öyle olmadığını ikinci soruda görüyoruz. Soru şu: "Muhalefetin Türkiye'nin sorunlarını çözebileceğini düşünüyor musunuz?"

İşte cevaplar; Evet yüzde 17.7. Hayır yüzde 68.5. Cevap yok: 13.8


YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.