atv reytinglerde rakip tanımıyor

atv, 6 Aralık günü yayınladığı dizi ve programlarıyla bir kez daha zirveye yerleşti. Kantar Medya tarafından yayınlanan İlk 100 Yapım listesinin tüm kategorilerine atv yapımları damga vurdu

Ekranların reyting rekortmeni dizisi 'Kuruluş Osman', atv ekranlarındaki 139. Bölümüyle reytinglerin ve sosyal medyanın zirvesinde yer aldı. 'Kuruluş Osman', son bölümüyle Tüm Kişiler kategorisinde yüzde 8,79 reyting ve yüzde 22,75 izlenme payı, AB kategorisi'nde yüzde 6,76 reyting, yüzde 19,52 izlenme payı ve 20+ABC1 kategorisinde yüzde 8,08 reyting yüzde 19,77 izlenme payı elde etti. Dizi, tüm kategorilerde en çok izlenen yapım oldu. Soluk soluğa izlenen dizinin özeti de ilk 5 kategorisinde üçüncü oldu.

ANA HABERDE DE LİDER
Hafta içi her gün atv'de yayınlanan, birbirinden farklı hikâyeleri ekranlara taşımaya devam eden Esra Erol'da ise Tüm Kişiler kategorisinde yüzde 6,11 izlenme oranı ve yüzde 25,39 izlenme payı alarak ikinci oldu. Başarılı sunucu Esra Erol'u her 4 kişiden biri izlemiş oldu. Yine hafta içi her gün atv ekranlarında yer alan Müge Anlı ile Tatlı Sert, gün içerisinde yayınlanan 100 programın yer aldığı reyting listesinin Tüm Kişiler kategorisinde yüzde 4,92 izlenme oranı ve yüzde 34,23 izlenme payı alarak dördüncülüğü elde etti. Çarşamba akşamı ekrana gelen atv Ana Haber Bülteni ise, gündemi belirleyen haberleriyle Tüm Kişiler kategorisinde yüzde 4,66 izlenme oranı ve yüzde 13,87 izlenme payı alarak reyting listesinin ilk 5'ine adını yazdırdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.