İZMİR'E ÇOK YAKIŞACAK

Her iki stadı 2018-2019 sezonuna yetiştirmeyi planladıklarını söyleyen Turan, proje alanını tarihi-kültürel miras değeri ile İzmir’in dinamiklerini baz alarak hazırladıklarını dile getirdi

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, İzmir'in köklü kulüpleri Göztepe ve Karşıyaka için modern iki stat inşa edeceklerini bildirdi. Gençlik ve Spor Bakanlığı ile yapılan işbirliği ile Türkiye'de 19 adet stadyum inşa ettiklerini ve bunlardan 8'inin tamamlandığını belirten Turan, "Şu anda İzmir ile ilgili çalışmaları yapıyoruz. İki köklü ve tarihi kulübümüz olan Göztepe ve Karşıyaka için iki ayrı modern stadyum inşa edeceğiz.
Mart ayı içinde projeler için ön yeterlilik ihalesi yapacağız." ifadelerini kullandı. Göztepe için yapılacak 20 bin 35, Karşıyaka için 15 bin seyirci kapasiteli statların modern yapısı ve sosyal donatıları ile yeni bir yaşam alanı olacağına değinen Turan, tesislerin sadece alt yapısı ve inşaat kalitesiyle değil, sosyal donatıları ile şehre yeni değer katacağını kaydetti.
Statlar şehirle bütünleşecek
Yapımına başlanacak olan toplam 35 bin kapasiteli iki stadın yeni bir yaşam alanı olarak şehirle bütünleşeceğini vurgulayan Turan, "Göztepe ve Karşıyaka'nın yeni statlarını, proje alanının tarihi-kültürel miras değeri ile İzmir'in kentsel dinamiklerini baz alarak hazırladık. İçerisinde katlı otopark, halka açık spor alanı, müze, idari alanlar, sosyal alan, çocuk eğlence merkezi olacak" açıklamasında bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.