Potada düşme kalksın mı?

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi lig kurulu toplantısı gerçekleştirilirken birçok konu masaya yatırıldı. Toplantıda 2022-23 sezonunun takvimi ile ilgili değerlendirmeler yapılırken, gündeme ilişkin konular da ele alındı. TBF ile kulüp temsilcileri, depremden etkilenen Gaziantep'in durumuna bağlı olarak düşmenin kaldırılıp kaldırılmaması konusunu tartışırken farklı görüşler ortaya çıktı. Yetkililerin çoğu (10 kulüp) düşmenin kaldırılmasından yana görüş bildirdi.

SEÇENEKLER DEĞERLENDİRİLECEK
Toplantıdaki farklı görüşler şöyleydi: "Gaziantep devam edecekse düşme olsun, böylece ligin kalitesi bozulmasın", "Gaziantep devam etmiyorsa bir takım düşsün, seneye 17 takımla oynayalım", "Lig ilan edildiği şekilde oynansın, gerekirse ligin sonunda 18 takımı tartışalım", "Gaziantep'in mağduriyetini önceliğe almamız gerekir. Ligin aynı şekilde devamı, Gaziantep açısından adil olmaz. Ayrıca lig 18 takımı kaldırır", "Düşme kaldırılsın ama sezon sonunda onbeş ve onaltıncı takımlara gelecek sezon için puan cezası verilsin", "Gaziantep Avrupa Kupası'nda oynasın, ligde oynamasın." TBF kararını 3 Mart'tan önce açıklayacak.

"NİLAY AYDOGAN SEZONU"
ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi 2022-2023 sezonuna; merkez üssü Kahramanmaraş'ın Pazarcık ilçesinde meydana gelen ve tüm ülkemizi derinden etkileyen depremde hayatını kaybeden milli basketbolcu Nilay Aydoğan'ın ismi verildi. ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde kalan haftalar '2022- 2023 Nilay Aydoğan Sezonu' olarak oynatılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.