Anlamlı derbide rekora doğru

İzmir’in iki ezeli rakibi Göztepe ve Karşıyaka’nın temsili maçı için on binlerce bilet satıldı. Depremzedeler yararına düzenlenen “Tek tribün tek yürek" kampanyasının ilk 5 gününde 46 bin 358 bilet satıldı. Organizasyona her kesimden büyük ilgi var

Kahramanmaraş'ta 6 Şubat 2023 tarihinde meydana gelen deprem felaketlerinden etkilenen vatandaşlara destek amacıyla taraftarların çağrısıyla temsili derbi karşılaşması organize eden Göztepe ve Karşıyaka'nın kampanyasına rekor katılım oldu. 26 Şubat'a kadar sürecek kampanyanın ilk 5 gününde toplam 46 bin 358 bilet satıldı. Yıllardır profesyonel liglerde rakip olmayıp, depremzedelere destek için birleşerek, "Tek Tribün, Tek Yürek" kampanyası ile hatıra biletlerini satışa çıkaran iki kulübün organizasyonuna taraftarlardan siyasilere, şirketlerden sanatçılara kadar herkes çok yoğun ilgi gösterdi.

İLK HEDEF 80 BİN
İki kulüp, depremzedeler için 1981 yılında İzmir Atatürk Stadı'nda 80 bin kişinin izlediği ve 2. Lig'de dünya rekorunun kırıldığı derbi maçından daha fazla bilet satmayı hedeflerken, kampanyanın 26 Şubat Pazar günü saat 20.00'ye kadar süreceğini açıkladı. Sezon başında Westerlo'ya ardından Eyüpspor'a imza atan eski Göztepeli Halil Akbunar ve sarı-kırmızılı ekipte yetişip şu an Kayserispor kalesini koruyan Cenk Gönen ve Göztepe'nin eski kaptanlarından Selçuk Şahin de kampanyaya 500'er bilet alarak destek verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.