PETKİM Bursa'ya teslim!

Aliağa temsilcisi dış sahadaki kötü gidişe Bursa’da da ‘Dur’ diyemedi. 4 maçlık mağlubiyet serisine geçen hafta Darüşşafaka'yı farklı geçerek son veren İzmir temsilcisi, Bursaspor'a deplasmanda mağlup olarak Play-Off hattının dışına çıktı.

Türkiye Sigorta Basketbol Ligi'nde 3 haftalık galibiyet özlemine geçtiğimiz hafta evinde Darüşşafaka'yı farklı geçerek son veren Aliağa Petkim, Bursaspor deplasmanından eli boş döndü. Karşılaşmaya pota altında etkili olan Petkim iyi başlasa da ev sahibi çabuk toparlandı ve ilk periyot 19-17 bitti. İkinci çeyrekte de dengeli oyun sürdü. İzmir ekibi Efianayi ve Thomas ile etkili olurken, Bursaspor'da yıldızlaşan Brown'ı durdurmakta zorlandı ve ilk yarıyı ev sahibi 45-41 önde geçti.

FARKI AÇMAYA BAŞLADILAR
Üçüncü çeyreğin başlarında rakibine kolay hücum şansı vermeyen Aliağa Petkim, öne geçmeyi de başardı: 50-52. Ancak moladan sonra toparlanan Bursaspor'da Hamilton, Brown ve Floyd üst üste sayılarla takımlarını öne geçirdi ve farkı açtı. Son periyoda 65-55'lik skorla girildi. Son çeyreğin başında Petkim farkı 5'e kadar çekse de daha sonra rakibinin hücumlarına çare bulamayınca fark son 6 dakikaya girilirken 13'e kadar çıktı: 80-67. Bu dakikadan sonra farkı tek haneli sayılara indiremeyen Petkim, parkeden 94-84 mağlup ayrıldı. Bu sonuçla 6 galibiyette kalan Aliağa Petkim, rakiplerinin kazandığı haftada tekrar Play-Off hattının dışına çıkmış oldu. 7. galibiyetini alan Bursaspor ise 5'inci sıraya yükseldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.