Derbiler çözecek

Türkiye Basketbol Süper Ligi'nde kümede kalma mücadelesi veren Merkezefendi Belediye ve Çağdaş Bodrum, son 4 haftada oynayacakları Ege derbilerinden alacakları sonuçlara göre kendi kaderlerini çizecek.

Türkiye Basketbol Süper Ligi'nde son dört haftaya girilirken, Ege ekipleri düşme hattında kıyasıya bir mücadele ortaya koyuyor. Geçen sezon son haftalarda gösterdiği üstün performansla lige tutunan Merkezefendi Belediyesi Basket, 26 müsabakada 9 galibiyetle 14. sırada bulunuyor. Bir diğer Ege ekibi Çağdaş Bodrumspor ise ligdeki ilk senesinde 26 maçta 8 galibiyetle 15. sırada yer alıyor.
SERT RAKİPLERİ VAR
Denizli ekibi son dört maçında Play-Off savaşı veren ve direkt rakibi olan takımlarla mücadele edecek. Merkezefendi ilk olarak ONVO Büyükçekmece ile deplasmanda karşılaşacak. Ardından sahasında direkt rakibi Çağdaş Bodrum'u ağırlayacak Denizli ekibi, son iki maçında ise önce deplasmanda Ege derbisinde Pınar Karşıyaka'ya konuk olacak. Sonraki hafta ise yine direkt rakiplerinden Bahçeşehir ile kapışacak.
ÜÇ DERBİYE ÇIKACAK
Çağdaş Bodrum ise bu periyotta üç derbiye çıkacak. İlk olarak direkt rakibi Tofaş'ı ağırlayacak olan Bodrum, sonraki hafta ise Merkezefendi'ye konuk olacak. Turuncu-lacivertliler, son iki haftada ise Play-Off savaşı veren Manisa BŞB ve Aliağa Petkim ile derbilerde karşılaşacak. İki kulüp derbilerde alacakları sonuca göre kaderini belirleyecek.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.