Nefesler tutuldu

Son maçların ardından Play-Off oynayacak dört takım ve küme düşecek iki takım kesinlik kazanacak. Ege ekiplerinden Manisa BŞB ve Petkim Play-Off, Merkezefendi ile Bodrum ise ligde kalmak için mücadele verecek.

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde normal sezonun son 2 haftasında play-off'a kalacak diğer 4 takımın yanı sıra lige veda edecek 2. ekip belli olacak. İlk 8 takımın play-off oynayacağı, son 2 ekibin lige veda edeceği Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde 29. hafta maçları, ertelenen Bursaspor İnfo Yatırım- Fenerbahçe Beko karşılaşması dışında bugünden itibaren oynanacak. Son 2 hafta öncesinde 15 galibiyeti bulunan Manisa Büyükşehir Belediyespor, on dörder galibiyetli Galatasaray Ekmas ile Aliağa Petkimspor ve on üçer galibiyeti olan Türk Telekom ve Bursaspor İnfo Yatırım, Play-Off için daha iddialı durumda bulunuyor. Reeder Samsunspor'un ardından lige veda edecek ikinci ekip için 3 aday var.
BODRUM'UN İŞİ ZOR
En dezavantajlı konumdaki ekip, 3 maçı kalan 8 galibiyete sahip Çağdaş Bodrumspor. Bu takımın haricinde yine maç eksiği bulunan 11 galibiyetli TOFAŞ ve aynı galibiyet sayısına sahip Yukatel Merkezefendi Belediyesi'nin de düşme ihtimali bulunuyor. Ligde 27 Nisan Cumartesi günü Manisa Büyükşehir Belediyespor'u konuk edecek Çağdaş Bodrumspor, müsabakayı kazanamaması halinde lige veda edecek 2. takım olacak.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.