Karşıyaka Pınar’ı siliyor

Yeşil-kırmızılılar, 26 sene sonra sponsorluğu sona eren Pınar markasını kaldırmak için mesai harcıyor.

Yaşar Holding ve "Pınar" markası ile olan 26 yıllık sponsorluğu sona eren Karşıyaka Basketbol Takımı, Pınar ismini salonundan ve antrenman ekipmanlarından sildirmek için yoğun mesai harcıyor. Karşıyaka Mustafa Kemal Atatürk Spor Salonu'nun duvarlarında ve parkedeki Pınar logolarını yok etmek adına çalışmalar sürerken, yine aynı şekilde idman formaları ve şortları başta olmak üzere tüm Pınar logoları sildiriliyor.
GÖRÜNTÜ VERİLMEDİ
Yeni sezon hazırlıkları geçen hafta başlamasına rağmen, fotoğraflarda Pınar isminin çıkacak olmasından dolayı basına görüntü verilemediği ifade edildi. Öte yandan iç transferde anlaşılan ancak resmi açıklama yapılmadığı için taraftarın geleceğini merakla beklediği Kenan Sipahi ve Errick McCollum takımla antrenmanlara başladı. Ayrıca yine prensipte el sıkışılan Varese'den transfer edilen ABD'li oyuncu Sean McDermott da İzmir'e gelerek önceki gün çalışmalara start verdi. McDermott'un da kısa süre içinde resmi olarak açıklanması bekleniyor. Bilindiği üzere Damier Jefferson transferi de 1 ay gecikmeli olarak açıklanmıştı. Bu arada yeşil-kırmızılılar 4 Eylül'de İstanbul'da Fenerbahçe Beko ile hazırlık maçında karşı karşıya gelecek.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.