İzmir Foça Devlet Hastanesi çalışanlarına, "İletişim Eğitici Eğitimi" verildi. Etkili iletişim tekniklerini kullanabilme becerisi ve farkındalık oluşturmak amacı ile Foça Devlet Hastanesi'nde yaratıcı drama yöntemleri ile interaktif bir ortam oluşturularak düzenlenen eğitimde farklı meslek grupları bir araya geldi. Eğitime sıkıcı olduğu düşüncesiyle ön yargı ile geldiklerini söyleyen hastane çalışanları, interaktif katılımlı eğitimden çok memnun kaldıklarını söyledi.
Hastane Yöneticisi Ali Fuat Yalvaç da "Bu eğitimler ile çalışanlar arasında etkili iletişim ortamı oluşturulması, öfke kontrolü ve öfkeli hastaya yaklaşım unsurları ele alınarak farkındalık sağlandı. İletişim, biz sağlık personellerinin bütün çalışma alanlarında en etkili unsur olmakla birlikte, iletişim kazalarından kaynaklanan binlerce sorun SABİM, BİMER, Çalışan Hakları, Hasta Hakları İletişim Birimlerinin kurulup aktif şekilde çalışmasına olanak vermiştir. Etkili iletişim tekniklerini en doğru şekliyle kullanabilmek hem çok önemli hem bir o kadar da zor bir süreçtir.
Kurumlarımızda iletişim sorunlarının giderilmesine yönelik yapılan eğitimlere katılımların zorunlu olması bu eğitimleri gerekli kılmaktadır. Yetişkin eğitimlerinin dakikalarca anlatıma uygun olmadığı için interaktif eğitim ortamı hem eğitici grubunu hem de eğitime katılan çalışanlarımızı daha da motive etmiş olduğunu eğitimler sonunda çalışanlarımızın geri dönüşü ile tespit ettik. Eğitimlerin interaktif bağlamda yapılması ile çalışan memnuniyetine sağlanan pozitif katkıdan dolayı teşekkür ederiz" diye konuştu.