Uşak Üniversitesi THE listesinde ilk bine girdi

Uşak Üniversitesi THE- Impact Rankings 2022 Dünya Sıralamasında bin üniversite arasında yer almayı başardı.

Dünyadaki yükseköğrenim kurumlarıyla ilgili araştırmalar yapan ve raporlar hazırlayan İngiltere merkezli Times Higher Education (THE), "Impact Rankings-Üniversitelerin Etki Sıralaması (2022)" listesini açıkladı. Uşak Üniversitesi, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri (SDGS) çerçevesinde gerçekleştirilen sıralamada, 2021 yılında olduğu gibi 2022 yılında da dünyadaki ilk bin üniversite arasında yer aldı. Değerlendirilen üniversite sayısında bu yıl 2021'e göre yüzde 23 artışın sağlandığı ve 110 farklı ülkeden bin 525 üniversitenin değerlendirildiği açıklandı. Uşak Üniversitesi "SDG-4, Nitelikli Eğitim" alanında 2021'de 201-300 arasında iken 2022'de 101-200 sıralamasında yer almayı başardı.


UŞAK ÜNİVERSİTESİNİN PERFORMANSI BİR KEZ DAHA TESCİLLENDİ.
THE tarafından yapılan sıralamanın yükseköğretim kurumları açısından önemli olduğuna değinen Uşak Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ekrem Savaş, "Üniversitemizin her yıl daha üst sıralarda yer alması bizleri hem gururlandırıyor hem de motive ediyor. Özellikle eğitim-öğretim, sosyo-kültürel, Ar-Ge ve inovasyon alanlarındaki çalışmalarımız ve yenilikçi projelerimiz ile topluma yönelik performanslarımız tescil edilmiş oluyor. Üniversitemizde uyguladığımız kalite çalışmaları ile stratejik hedeflerimize emin adımlarla ilerliyoruz." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.