Rekor bağış, rekor izlenme

Türkiye Tek Yürek oldu, ortak yayın ise reyting oranıyla Türkiye’nin en çok izlenen programı...

Türkiye'nin yüreğinde derin yaralar açan, son yüzyılın en büyük deprem felaketine destek için tüm TV kanallarının gerçekleştirdikleri ortak yardım kampanyası, rekor bağışın yanı sıra rekor izlenme oranlarına da ulaştı.

DÖRT BİR YANDAN YARDIM
Ülkeyi yasa boğan deprem felaketinde yaraları sarmak için 15 Şubat Çarşamba akşamı saat 20.00'de başlatılan yardım kampanyasına dünyanın dört bir yanından bağışlar yağdı. Türkiye Tek Yürek yayını 15 Şubat Çarşamba akşamı Tüm Kişiler'de %28,25 izlenme oranı ve %74,10 izlenme payı, AB Sosyal Statü'de %25,81 izlenme oranı ve %72,71 izlenme payı, 20+ABC1'de %29,68 izlenme oranı ve %74,66 izlenme payı aldı.

ÖNDE GELEN İSİMLER
Tekrar yayını ise Tüm Kişiler'de %7,98 izlenme oranı ve %68,70 izlenme payı AB Sosyal Statü'de %7,94 izlenme oranı ve %71,48 izlenme payı, 20+ABC1'de %8,92 izlenme oranı ve %71,60 izlenme payı alarak rekor izlenme oranlarına imza attı. Türkiye'nin tek yürek olduğu canlı yayın tüm kanallarda aynı anda ekranlardaydı. Nihat Hatipoğlu, Pelin Çift, Çağla Şıkel, Tümer Doğru, Nazlı Çelik, Acun Ilıcalı, Deniz Bayramoğlu, Didem Arslan Yılmaz moderatörlüğünde yapılan ortak yayında sanat, iş ve spor dünyasının önde gelen isimleri depremzedelere destek oldu. Bağış miktarı 115 milyar 146 milyon 528 bin TL'ye ulaşırken, gönderilen SMS sayısı 9 milyon 10 bin adet oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.