Yanlış müzik mekan kapatıyor

Müzik sadece ruhun değil, mekanın da gıdası. Çünkü bir mekan ile orada çalan müzik doğru eşleşmiyorsa ziyaretçilerinin yüzde 25'i o işletmeyi başka kimseye önermiyor. Yüzde 38'i tekrar asla gitmiyor. Araştırmalara göre bir mekana girdiğinizde çalan müzik şayet ruhunuza dokunmuyorsa o mekan kişiler üzerindeki büyüsünü yitiriyor.
MÜŞTERİ KAÇIYOR
Konu üzerine yapılan çalışmalara göre mekan ne kadar hoş olursa olsun atmosferi ile çalınan müzik eşleşmiyorsa ziyaretçilerin yüzde 44'ü mekanı terk ediyor. Yüzde 38'i de bir daha oraya asla geri gelmiyor. Buna karşılık kamuya açık alanlarda yapılan müzik yayınlarının hedef kitle ile doğru eşleştiğinde insanların yüzde 35'i o noktada geçirdiği süreyi uzatıyor. Kendi geliştirdiği yazılım ve ürettiği müzikler ile 30 ülkede 700'den fazla firmaya telifli müzik, anons ve jingle yayını hizmeti sunan Gül Gürer Alimgil, "Mekan ve müzik eşleşmesi hatalı yapıldığında müşteri kaçıyor, bu sonuç işletmeleri kapanmaya kadar sürükleyebiliyor" dedi. Bazı mekanlarda mimari hatalardan kaynaklanan akustik problemler yaşandığını dile getiren Alimgil, "Akustik problemi, genel olarak sık karşılaşılan bir sorun. Bu tarz mekanlarda ses doğru yayılmadığı için uğultuya varan gürültülerle karşılaşılabiliyor. Sesin düzgün yayılımına engel olan mimari problemler o mekanın tüm atmosferini olumsuz etkiliyor. Hal böyle olunca da insanların yüzde 25'i o mekanı başka kimseye önermiyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.