Kayıp Malezya uçağında yeni gelişme!

Havacılık uzmanı ve Boeing 777 pilotu ve eğitmeni olan Simon Hardy, Kanada'da bir devlet kurumu olan Taşımacılık Güvenliği Bürosu yöneticilerinden Larry Vance, kıdemli araştırmacı ve havacılık güvenliği uzmanı John Cox, Avustralya Ulaştırma Güvenliği Bürosu eski genel müdürü Martin Dolan ve kaybolan yolcuların ailelerini temsilen John Dawson, bundan 4 yıl önce 239 yolcusuyla kaybolan Malezya uçağı vakasını mercek altına aldı.

Ekibin ortak görüşü, Malezya Hava Yolları'na ait uçağın yakıt bittikten sonra okyanusa çakılıp parçalandığına yönünde oldu.

Uçağın önceden planlanmış bir eylemle yok edildiğini düşünen ekip, mürettebat üyelerinden birisinin, uçuş öncesinde güzergahı okyanus üzerine kaydırmaya çalışmış olabileceği iddiasını gündeme getirdi.

Bir diğer iddia ise yolcuların uçak düşmeden çok önce kabin içinde öldürüldükleri. Bu nedenle parçalanan cesetler, planlı bir eyleme kurban gittikleri için hiç bulunamadılar.

2014 yılında Hint Okyanusu üzerinde kaybolan Malezya Havayolları'na ait yolcu uçağı ile ilgili geçtiğimiz aylarda ilginç bir iddia daha gündeme getirilmişti.

Avustralyalı kaza araştırmacısı Peter McMahon, 2014 yılında kaybolan Malezya Havayolları'na ait yolcu uçağını bulduğunu iddia etmişti.

McMahon'un açıklamasına göre kayıp uçak MH370, Hint Okyanusu'ndaki Round adası yakınlarında bulunuyor.

Parçalanmış haldeki uçağın 2014'te Google Maps tarafından çekilmiş uydu fotoğraflarını yayınlayan McMahon, uçakta kurşun izleri bulunduğunu iddia ediyor. (NTV)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.