• BUGÜNKÜ YENİ ASIR
  • Namaz Vakitleri
  • VavTv Canlı Yayın
İzmir’in marka değeri, Folkart SEZER ALTAN

İzmir’in marka değeri, Folkart

Tüm yazıları
Giriş Tarihi: 17 Ekim 2018, 20:39

Bugün köşemde İzmir'in marka değeri Folkart'ı ve Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak'ı yazdım.
Öncelikle İzmir'de yaşayan İzmir sevdalısı birisi olarak Folkart'ın İzmirliye ve İzmir markasına yaptığı katkıları çok önemsiyorum.
Bugüne kadar İzmir'de birçok başarılı yatırıma imza atan Folkart bu sefer 850 milyon liralık yatırım değeriyle adını en parlak yıldız Vega'dan alan yeni projesini, İzmir'in en merkezi noktasında hayata geçiriyor.
Folkart Vega, Alsancak ile Halkapınar arasında, İzmir Körfezi'nin tam karşısında, 843 konutla 53 ticari alandan oluşuyor.
Folkart Vega'nın lansmanında konuşan Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, "Güzel İzmir, Türkiye'nin en çok değerlenen, en hızlı gelişen şehirlerinin başında geliyor. Folkart Vega da, bugüne dek hayata geçirdiğimiz en özel projelerden biri" dedi.

MARKA, KALİTEDİR

Marka, kalite demektir. Bir marka yaratmak isteniyorsa, öncelikle kaliteli bir malın olması gerekir. Folkart'ın büyük dev bir marka olmasında, sürdürülebilir kalite anlayışını işlerinin her aşamasında uyguluyor olması yatıyor. Günümüzde sadece ürün satışı artırmak başarı göstergesi değil, satış sonrası hizmetler, devamlılık ve marka alışkanlıkları ön plana çıkıyor. Markaları tanıtmada tekrar değil, değişim, gelişim ve güvenilirlik önem kazandı. Müşteri sadakati her şeyden önce gelmektedir... Bu sebeple Folkart'ın marka bilinilirliği yüzde 97.3 ve markaya duyulan güven yüzde 95 olarak gerçekleşmektedir.
Sancak Ailesi, ticari yolculuğuna 1950'li yıllarda baba Abdülkerim Sancak öncülüğünde başlamış. Folkart da, 2006 yılında Saya Grup tarafından kuruldu. Bu süreçte, Folkart'ın, özgün, değerli, prestijli, dikkat çeken projeleri ulusal ve uluslararası alanda çeşitli ödüllere layık görüldü.
Folkart, Avrupa'nın en yüksek ikiz kulelerinden biri olan Folkart Towers ve Türkiye'nin en büyük ilaç fabrikalarından Pharmactive'in inşası gibi, dünya standartlarında çok sayıda projeye imza attı.

TÜRKİYE'YE GÜVENİYORUZ

"İzmir'e tersine beyin göçü başladı, bu süreçten en karlı çıkacak şehir yine İzmir olacak" diyen Mesut Sancak, "Biz kendimize, güzel ve büyük Türkiye'ye, İzmir'e ve bunların toplam gücüne inanıyor ve güveniyoruz.
Türkiye'nin, tüm kurumları ve stratejileriyle, hızlı ve güçlü politikalarıyla, ekonomik hedeflerinde ilerleyeceğine inanıyoruz" dedi.

SOSYAL PROJE

Her işletmenin kendi içinde kültürü vardır.
Folkart, hayata geçirdiği sosyal, kültürel, sanatsal projeleriyle de adından övgüyle söz edilen bir markadır. Sancak ailesinin 70 yıllık ticaret geleneklerinde, her zaman çevrelerine ve topluma değer katmayı hedeflemişlerdir. Folkart üç senedir İzmir Fuarı'nın ana sponsoru, sanatın farklı alanlarında çok sayıda öğrenci yetiştirdi ve Folkart Akademi'yi kurdu. Folkart karının net yüzde 20'sini, kazandığı bu şehirde hayır işlerine, kültür sanat alanına destek vermeye, kurumsal sosyal sorumluluk projelerine ayırmaktadır. Türkiye'de çok az şirket, bu yüksek sorumluluk anlayışına sahiptir.
Son söz; Folkart'a marka yolculuğunda başarılar diliyorum. İzmir'e kattığı değerler için çok teşekkür ediyorum. İzmir'den çıkan bir marka olarak, Türkiye'nin en büyüğü olması bizleri gururlandırıyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.