ERKİN USMAN
Tribünlerin efsane önderleri ne diyor
Tüm yazıları
Giriş Tarihi: 16 Ekim 2012, 19:14
Karşıyaka Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Büyükoral, önümüzdeki günlerde oynanacak Göztepe maçı için bir öneride bulundu. Başkan Büyükoral, "Göztepe maçında kapıları açalım. Herkes seyretsin" dedi.
Karşıyaka'nın efsane "tribün önderlerinden Altar Toker bakın ne diyor?
"Karşıyaka - Göztepe maçına yarı yarıya seyirci alınması güvenlik güçlerinde sıkıntı yaratabilir. Maçta çıkabilecek münferit olaylar bile para cezasına veya sahamızın kapanmasına neden olabilir. O zaman Karşıyaka seyircisi de Göztepe'nin kendi sahasında oynayacağı maça gidemez.
Şu an Karşıyaka puan cetvelinde üst, Göztepe ise alt sıralarda. Bu zaten sıkıntılı olan Göztepe taraftarlarını tahrik edebilir.
KSK futbol tarihi boyunca Göztepe dahil hiçbir takımın taraftarından çekinmedi, çekinmeyecektir de. Bizler takımımıza ve Karşıyaka Spor Kulübüne zarar gelmesini istemediğimiz için Göztepe maçının yarı yarıya oynanmasına karşıyız.
Öte yandan Cihan Başkan, bilet fiyatlarında indirime giderse o zaman Karşıyakalı taraftar o stadı doldurur, rekor yeniden kırılır."
***
Hakan Ortabaş, KSK'nin bir başka tribün önderi.
Hakan, "Karşıyaka-Göztepe maçının yarı yarıya seyirci ile oynanmasına taraftarım" diyor ve "Neden?..." sorumuzu şöyle yanıtlıyor:
"Ben, 1981 yılını yaşadım. 65 bin seyirci önündeki o güzel maçın keyfini çıkardım. Genç arkadaşlarımın da bu heyecanı yaşamasını isterdim. Rakibin olmadan yaşamak insana tat vermez. Karşında rakip olmadan rekabeti yaşayamazsın. Rekabet biterse, sen de bitersin. Bu bir hayat kuralıdır. Kaldı ki Karşıyaka ile Gztepe rakiptirler. Düşman değil..."
kentten
İzmir'e kesintisiz trafik: ATAYOL...
İzmir Sağlık Serbest Bölgesi Projesi ile ülke çapında büyük yankı uyandıran Ege-Koop Proje Merkezi, ikinci atılımını da açıkladı.
İzmir trafiğinde kangren haline gelen Adnan Menderes Havalimanı ile şehir merkezi arasında iki kat ve toplam 12 şeritten oluşan "ATAYOL Projesi"nin sunumunu Ege-Koop Genel Başkanı Hüseyin Aslan gerçekleştirdi. Fizibilite çalışmaları tamamlanan, İzmir-Aydın otoyol kavşağı ile Konak Tüneli arasındaki 5.8 kilometrelik mesafeye düşünülen projenin en fazla 18 ayda tamamlanabileceğini belirten Aslan, " 90 milyon liraya mal olacak bu proje sadece ulaşım sıkıntısını gidermekle de kalmayacak, harika bir kentsel dönüşüm örneği de olacak" dedi.
***
Proje, İzmir trafiğinde kangren haline gelen Adnan Menderes Havalimanı ile şehir merkezi güzergahındaki 5.8 kilometrelik alanı kapsıyor. İzmir-Aydın Otoyolu Kavşağı'ndan, Buca - Hatay Kavşağı ve Konak Tüneli'ne kadar olan bölüme uzanıyor.
Otoyol kavşağı ile Buca -Hatay Kavşağı arasında sırasıyla bin 200, 600, 330, 600, 200, 640, 480, 420 metre uzunluklarında 8 adet kavşak bulunuyor. 700 metre ileride yer alan Konak Tüneli'ne bağlantı düşünüldüğünde ise kavşak sayısı 9'a çıkıyor. Normalde söz konusu kavşaktan Buca-Hatay Kavşağı'na ya da Konak Tüneli'ne ulaşmak isteyen taşıtlar toplam dokuz kez durmak zorunda kalırken proje ile bu durum ortadan kalkıyor.
ATAYOL Projesi'nde alt ve üst yollarda toplam 12 şerit yer alıyor. Otoyol Kavşağı'ndan Konak Tüneli'ne kadar olan 5 bin 810 metrelik yolun üst kotu 3 gidiş 3 geliş olarak öngörülüyor. Proje ile hiçbir katılım ve ayrılım olmaksızın kesintisiz sürüş gerçekleşiyor.
***
Bölgede sorunun giderilerek ATAYOL Projesi'nin uygulanması ile trafik sıkışlığı önlenecek ayrıca şu imkanlar da söz konusu olacak:
2 bin araçlık otopark, yeşil alanlar, kent mobilyaları (süs havuzları, heykeller), şehir meydan düzenlemeleri, oturma alanları, bisiklet yolu, güvenlik şeridi, kafeteryalar.
geçmişten
Gül ve diken...
Ünlü İngiliz şairi Milton, kör olduktan sonra üçüncü kez evlenmişti. Bu karısı hepsinden huysuz ve geçimsizdi. Dostlarından biri, şairi teselli etmek için "Herkesin karısı biraz huysuzdur. Senin karın pek ala gül gibi" deyince, şairin cevabı şöyle oldu:
"Görmediğim için rengi ve şekli hakkında bir şey söyleyemem. Ama gül olduğu muhakkak. Dikenlerinden anlıyorum."
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen
tıklayın.